Helg!

Yes då var de helg igen! Underbart skönt. Sitter i soffan och slappar. Sonen sover och Tomas på bandy. Helt tyst förrutom OS på tvn. I morgon väntar frisörstolen med klipp och sling. Sen om de inte snöar för mycke så åker vi ut till svärmor och svärfar för att fira Ing Britts födelsedag. På kvällen var de tänkt att jag skulle på kalas men de blev inställt för min del. Familjen har haft vinterkräksjukan i veckan och jag vill inte riskera att ta med mig smitta hem till söte sonen. Nä dags att slappa lite....

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vi var nere i Götet i går.Gör bra!

Lite körrigt på vägen hem låg i 40 på E20,bakom plogbilarna.

Svärmor och svärfar ringde från Thailand nyss,

+35 grader och sol samma planet? Ha det underbart!

2010-02-20 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0