Nöjd son!

Efter vilan idag så åkte jag och sonen ut till min syster. Fyrhjulingen kom fram direkt och sonen blev glad. Sen flöt de på med fika, gräsklippning med min svåger, traktorköring med morfar och tur på gräsklipparen igen. Där i mellan hoppning på studsmattan. Så de var en nöjd son som jag fick med mig hem några timmar senare. Jag själv har mest njutit av solen och gott fika med familjen. Som ni kanske anar så sover sonen gott sen en stund tillbaka och jag ska krypa upp i soffan och kolla en bra film. Mannen i huset är på svensexa och kommer nog inte hem på många timmar.

Kram och njut sommar kvällen!

Kommentarer
Postat av: Kia

Hej Jennie,har inte glömt fikastunden.Vår lille Tussen har råkat illa ut i stugan i fredags,fastnade under en trasig gammal soffa och rev bort päls och hud.Först idag ser vi efter veterinärråd och min omsorg att det börjar så smått läkna.Vi avvaktar en vecka,så ska du och lille Hogge komma hem.Leif börjar jobba på fredag som alla kommunalt anställda lärare gör.Hör av mej!!Kram Kia

2010-08-09 @ 19:48:56
Postat av: Jennie

Hej Kia!

Vilken otur! Hör av dig. Torsdagar passar oss bra för då slutar jag vid 14.30. Kramar

2010-08-10 @ 20:10:01
Postat av: Kia

Torsdag den 19/8 skulle passa bra.Leif är borta med skolan från tors-fre.Just det datumet är exakt 2 år och 6 mån sedan Simon lämnade oss.Vart tar tiden vägen??Kram,hälsa alla på Broholm.

2010-08-10 @ 21:11:47
Postat av: Jennie

Den 19:e blir toppen! Ska vi höras i början av nästa vecka????

2010-08-11 @ 16:35:41
Postat av: Kia

Det blir bra!Mitt mobilnr är 0704-923816.Kram Kia

2010-08-11 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0