slappar dag

I dag har vi en skön slappar dag. Sovmorgon (7.30) och sen frukost och städning av lägenhet. Sen åkte vi upp till Råda vy alla tre. Jag sprang/gick 5:an och sonen och Tomas lekte i skogen. Em har tillbringats vilandes i sängen och solandes ute på altanen. Just nu är Tomas på fotboll och jag och sonen kom nyss hem från en liten tur till värmevärket och mitt jobb. Har fått inflammation i min högra stortå. Pratade med sjukvårdsupplysningen och de sa att jag ska lägga ett förband med asol sprit på så nu är de gjort. Blir de värre om jag tex får feber eller den röda svullnaden sprider sig ut på foten så är de dags att besöka läkare. SÅ nu ser min tå ut så här:



Lite svårt med skor men de finns ju alltid flipp flops. Snart tänder vi grillen här och korven läggs på gallret. Ännu en helg till ända men snart är de fredag igen och då är de dags för seriepremiär på lördag för Tomas och Mellbys A-lag. De är vår de. Dags att leka med bilar tillsammans med busungen:



Kram och njut livet mina kära läsare

Kommentarer
Postat av: Virren

Sköt om er och extra kram till min favvo Hogge!!

2010-04-18 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0