Skönt med helg snart!

Är seg. Alarmet ringde 04.30 i morse och jag segade mig upp vid 5. Har varit i väg på Dagläger hela dagen med förskoleklassen och nästan alla andra barn och kollegor på skolan. En lyckad dag med sol och inget regn. Men nu öser regnet ner så de lär nog få en kall och blöt natt. Hogge sover gott sen en stund tillbaka. Jag skulle tränat i kväll men var för trött och Hogge var gnällig så de var inte läge att lämna honom till svärfar. Han fick spruta i em och har lite feber dock bara 38. Håller tummarna att han är piggare i morgon och ja med. Tomas jobbar över i dag me. Mycke att göra inför öppnande av de nya lokalerna. Nu ska jag vika och sen hänga tvätt. Sängen lockar nog sen. Skönt med fredag i morgon. Måste bara lägg in ett kort på sonen som jag tog i kväll när han åt glasnudlar och bacongryta:



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0