Skön träning!

I dag har varit en fullspeckad dag på jobbet - men rolig och givande på många sätt. Älskar verkligen mitt jobb men ibland känns de som man inte räcker till...... Efter jobbet fick jag några timmar för mig själv för Tomas åkte ut och hämtade Holger hos farmor. Han har haft en rejäl febertopp idag vid lunch så vi får se hur de blir i morgon. Feberna beror inte bara på infektionen kom vi på i kväll. De beror ju oxå på sprutan som han fick för snart två veckor sedan så inom de närmsta dagarna kan vi nog räkna med nässelutslag oxå för de sa de att de kan komma. Är nyss hemkommen från ett tufft pass på friskis. Gött. Blir ju ingen träning på 3 dagarna nu. Tomas jobbar över tisdag och onsdag och på torsdag ska jag och Sara på en föreläsning om LCHF. Intressant och givande hoppas jag. Nä nu ska jag duscha sen blir de att vika tvätt och packa inför morgondagen.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0