Fullspeckad dag!

Vakande vid 06.00 i morse och var så trött. Min käre Tomas har varit dålig hela natten och hållt mig och sonen vakna mellan 02.00 och 04.00 men som gott är mår han bättre nu i skrivandets stund. Tur är väl de var lite orolig för att han hade fått svininfluensan. Väl på jobbet var de full fart hela dagen. Sen till dagis och sen hem och styla om och slänga i mig lite mat innan de var dags att åka och jobba igen. Nu är jag hemma från föräldramötet och har en skön känsla i kroppen. Vet ej varför men kan bero på mycke tror jag: Ett lyckat möte med våra goa föräldrar i klassen och proffsiga kollegor, en ledig dag att se framemot i morgon tillsammans med min älskade son och familj(mor och far och systrar), träning och tjejmiddag på kvällen. Nu ska jag kolla in Hollywood fruarna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0