bakterie

CRPt visade på under 8 men urinstickan visade på någon form av bakterie - vad vet vi om ca tre dagar. Så imorgon kör vi igång med ytterligare en pencilin kur. Hogge mår si så där just nu. Har fått i sig lite mat o välling. Febern vet jag inte i nuläget men när han har somnat ger vi honom en alvedon i förebyggande. Är mätt i magen av hämtmat från Wokhouse. Blev även hämtmat vid lunch. Ingen av oss har haft någon lust att stå vid spisen efter att ha torkat spyor och skurat vagn. Så i dag har jag slarvat rejält med min diet men nya tag i morgon. Man lever ju bara en gång.

Nu ska jag lägga mig i soffan och ev hyra någon film. Var sugen på Änglar och demoner men den har inte kommit ut än tydligen.

Kram


Kommentarer
Postat av: hanna

Nej stackaren! Hoppas att det snart går över.

Det skulle vara så kul att se er snart! Vi kan väll försöka fixa ihop en helg då vi alla är lediga och friska eller vad tycker ni!

Ni kan väll höra av er när Hogge är på bättringsvägen. Här håller förkylningen fortfarande ett envist tag om oss men snart är nog även den över.

Kram och hälsa familja.



Ps Jag vill också se den filmen!!!

Har ni sätt Män som hatar kvinnor?

2009-09-12 @ 22:06:13
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0