Tre underbara fantastiska år.....

För tre år sedan hade jag och Tomas våran första date. Vi handlade på ICA och gjorde pizza tillsammans. Sen den 13:e bestämde vi oss för att bli oss.



 Nu sitter jag här tre år senare och njuter av varje sekund som han finns i mitt liv och Hogge så klart vårt älskade kärleksbarn som blev till några månader in i vårt förhållande.



 I dag har jag först tränat ett pass i motionsspåret när jag kom hem tog jag och sonen en välbehövlig dusch. Jag kall och frusen av regnet och han full med kletig jordgubbssylt. Tomas hade tänt ljus i hela lägenheten och lagat en underbart god middag. Nu sover HOgge gott och jag ligger i soffan och slappar.

Kram och njut av varje sekund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! va mysigt ni har det,blir lite avis. Vi ses imorgon då ger vi gärnet! Kram o grattis!

2009-10-12 @ 21:20:55
Postat av: Mia

Grattis till era 3 år!

Kram Mia

2009-10-13 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0