Sjuk son!

Förmiddagen inleddes med ett besök hos frissan. Skönt och snyggt blev de. Dock inte någon större förändring. Ska ju spara ut håret till lite längre. När jag kom hem fikade vi och sen åkte vi och handlade mat. Efter lite städning och lunch somnade vi gott alla tre. Vid 2 åkte Tomas till skövde på fotboll och jag och sonen sov vidare. Vaknade av telefonen vid 15.30 och de var min kära mor. Vi styrde upp morgon dagens firande av henne. De blir vid 13 med lunch som syrran fixar. Ska bli kul att ses. Hogge vaknade med feber och snuvan rinner. Hostan har dock avtagit vilket är skönt. Tomas ringde sjukvårdsupplysningen och de meddelade att Lidköpings jour stänger 17.00 så de sa att vi får åka till Skövde. I samråd med läkare så bestämdes de att vi ska avvakta tills i morgon fm då jouren öppnar 11. Ännu en söndag på lidköpings sjukhus. Blir hans tillstånd sämre under kvällen och natten så får vi åka till Skövde. Tempen visar nu på 37,6 och de bådar gott inför natten. Ska ta mig en dusch och sen blir de dansbandskampen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0