Härliga dag!

Nu sitter man här och njuter av en härlig dag bakom sig. Var super duper pigg när alarmet gick vid 4.40 i morse. Hör inte till vanligheterna. På jobbet fick jag gjort riktigt mycke och när jag kom för att hämta sonen på dagis vid 12 så var han på ett strålande humör och blåbär runt hela munnen. Han somnade gott i bilen så efter lite röjande inne så kröp jag ner brevid honom och sov gott i 2 timmar. Efter mellanmål och lite fixande gick vi på stan en sväng och shoppade presenter till lille bebisen och lite annat smått och gott. När vi kom hem mumsade vi på mat



Vid 18 kom farfar för barnvakt och jag åkte och hämtade Tomas och sen vidare till Dagis för utvecklingsamtal. Hogge trivs på dagis och vi är mycket nöjda med allt. Skönt. Nu sover Hogge gott sen 1 timma tillbaka och Tomas jobbar och här sitter jag. SKa ta mig en snabb dusch och sen blir de sängen och sova som gäller. 4.40 är uppstigningen i morgon.

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0