Full av enerig!

Har hunnit med shopping på stan, fika på 3 B, lite mera shopping. putsning av fönster, vikning och hängning av tvätt, städning av lägenhet samt lunch. Vad ska jag hitta på nu????? De får bli att plocka ur diskmaskinen och ladda mer lite nytt. Sonen sover gott men jag har bestämt mig för att inte vila idag och då passar de ju bra att han ligger ute i vagnen och sover gott denna friska och härliga höstdag. En fårpläd till vagnen finns på vår lååååååååååååååånga inköpslista. Men idag har jag avverkat delar av den. Fick tag i en svart fuskpolo, svarta överdragsbyxor med flece foder, raggsockar och tjocka sockar till sonen. Till mig blev de två tunikor från Gina samt nya svarta strumpbyxor och 1 flaska vin till Tomas och mig. Nä dags att fortsätta att göra lite nytta här hemma. Tomas jobbar till 15 och då ska jag ge mig iväg och köra ett pass i Råda skogarna med Sara. Gott som attan ska de bli. Kvällen kommer att tillbringas i soffan och titt på sveriges match och kanske en film senare i kväll.

Ha en skön em och tänk att snart är de jul :)

Kommentarer
Postat av: Virren

En härlig dag ser jag. Själv har jag har gjort lite mat till syrran(Maria),handlat,städat(hemma) och bakat en kaka ska ha lite kompisar här i kväll.Ikväll blir det ugnsbakat potatis , palsternackmos,stekt marulk,hollandäsås al la chrille god sallad med äpple och lite valnötter.Till kaffet valnöts och chokladkaka och grädde.Ha det hött vi åker ut till Kalvhagen i morgon.Kram virren

2009-10-10 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0