Underbara sköna helg!

Nu var de helg! Så himla gött! Syrran och fästman var här nyss och lämnade av lite packning och stack sen på dansbandsfest i folkets park. De ska sova här i natt. Jag ska snart slänga mig i soffan och kolla in idol. I morgon blir de lugna puckar. Inga planer utan tar de som de kommer. Söndagen är dock fullspeckad. Men ack så kul att träffa först Tomas familj och sen min. Älskar er så innerligt.

Vad vore livet utan familjen. . . . . . . . . . .

Ni som läser min blogg lämna gärna ett litet avtryck. Spännande att få veta vilka ni 100 är....

kram och njut livet de gör jag.....................

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som ni kommer få en trevlig helg =)

Kram från mig

2009-11-06 @ 20:00:29
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Lena o Sverre :-)

Jag tittar in då o då :-) hoppas ni har det bra, kram från oss!

2009-11-09 @ 21:28:35
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0