Lugn och slapp dag!

Nu mår man så där gott. Har haft en skön dag. Inledde dagen med en frukost tillsammans med syster, man och min underbara lilla familj. De begav sig ut på stan och vi stannade kvar hemma. Vid 11 somnade Hogge och Tomas så då gav jag mig ut på stan. När jag kom hem kröp jag ner hos sonen medans Tomas åkte för att tvätta bilen. Blev dock ingen tvätt. För mycke folk. Vi åt lunch och sen åkte vi och handlade inför kvällen och veckan som kommer. När vi kom hem åkte Tomas på bandy och jag och sonen lekte i hans rum. Mysigt... Vi tog sen en långpromenad till Isstadion och kollade lite på bandy och Hogge fick känna på snöhögen. Men vid 18 så kurrade magen så begav oss hemåt igen. Maten är i magen och nu blir de en dusch innan dansbandskampen kör igång.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kia Hulin

Hej läser din blogg lite då och då.Är numera en flitig datoranvändare. Speciellt nu när vi tyvärr inte har kvar vår underbare kille. Har förstått att ni också ofta besökt Östra i GBG och Ronald.Vi är stolta över Broholm och Simonloppet som ni anordnade.Du har nog förstått att jag är Simons mamma. Lycka till med din familj och jobb på Lidköpings bästa skola. Kram Kia Hulin

2009-11-08 @ 16:27:40
Postat av: Billan

Jag var oxå på stan igår - helt själv! Försökte hitta en vinterjacka men lyckades inte. Däremot blev det två tröjor och två farsdagspresenter. Mycket folk framme tyckte jag, puh! Kram kram

2009-11-08 @ 16:56:11
Postat av: Virren

Tack för hotellrummet och den goda hotellfrukosten nästa gång får ni komma till oss.

Kram Virren och Chrille

2009-11-08 @ 20:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0