Hur kul som helst!

I går hann jag inte blogga. SLutade jobbet vid 16 och gick en vända på stan och sen när jag kom hem var de bara att göra sig snygg inför kvällens fest med jobbet. Vad kul vi hade. Först en middag och firande av 3 x 40 åringar. Sen musik fråge tävling. Mitt lag kom på tredje plats. Inte så dåligt tyckte jag. I dag har vi fixat här hemma och om en stund ska vi göra oss iording för kvällens fest. Tomas kompis firar sin 30-års dag med en After ski fest. Vi ska vara "utklädda" i after ski kläder och vet ej var vi ska. Hur kul som helst. Nä dags att dusch om en timma kom min mor och far hit och tar hand om älskade sonen.

Kram och njut dagen och kvällen!

Kommentarer
Postat av: Virren

Lite nyfiken på hur ni ser ut kan du inte lägga ut lite bilder! Ses i morgon!KRAM

2009-11-28 @ 17:40:08
Postat av: Annelie

Yes! Jag var riktigt imponerad av oss igår. Synd bara att jag gissade så otroligt fel på utslagsfrågan!



Hoppas att ni får en trevlig kväll och en mysig första advent i morgon!

2009-11-28 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0