Adventsfint

Nu är adventsljusstakar på plats och alla fina stjärnor. Börjar bli adventsfint.







Hinner ju inte i helgen då de är party både fredag och lördag samt att vi ska bort till syster Virre på söndag. Kul kul. I dag har jag och sonen varit hemma hos min kära mor och fikat. Sen åkte vi hem och åt lite mat. Medans Tomas nattade Hogge passade jag på att åka och handla inför helgen. Är nu lite seg och ska ta mig en lång och skön dusch. 

Kram och njut med nära och kära så mycke ni kan! 

Kommentarer
Postat av: Virren

Ja jag ska sätta upp gardiner,stjärnor och stakar i morgon.Njuter nog av lite pepparkakor med mögelost och lite julmusik under tiden. hjärtligt välkomna på söndag.Kram

2009-11-26 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0