solig dag

Idag styrde vi bilen till Horla och har haft en helt underbart skön dag vid sjön tillsammans med Virre och Crille:



De som är konstigt är att jag hade en svart bikini på stranden men när jag duscha så hade jag en vit. Brände mig lite idag, men de gör inget ska ju vara inne nästan hela dagen i morgon. Badade oxå. Lite kallt men svalkande skönt.



Nu i kväll har jag tränat och sonen och älsklingen gick en promenad. Vi satte oss sen på altanen och mumsade på egen gjorda hamburgare och klyftpotatis. Hela familjens favorit. Som kanske syns på bilden!

Dags att ladda för en ny vecka. En fullspeckad sådan:

Måndag: Utvärdering av verksamheten på jobbet och sen hemlig resa på kvällen. Kul och spännande!
Tisdag: Jobb och sen träna, lite mys med sonen på kvällen
Onsdag: Jobb och sen mys med sonen hela kvällen. Tomas spelar match
Torsdag-Fredag: Till Göteborg med jobbet. Studiebesök och planeringsarbete inför kommande läsår. Lite kul oxå. Romeo och Julia på Operan och ett besök på Mannerströms restaurang.

Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet innan de är dags att vika tvätt och packa inför morgondagen.

Tjo tjim

Kommentarer
Postat av: virren

Tack för en härlig dag vid sjön.Mycket härligt bus med lill killen Även vi skaffade oss en go bränna.Årets första dopp härligt och uppfriskande som sagt.Kram Virren och Christer

2009-05-31 @ 21:20:10
Postat av: Annelie

Vad fin bloggen har blivit!

Härliga färger!

See you tomorrow:)

2009-05-31 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0