Fullt upp och sjuk son!

I går var de fullt upp. Städade lägenheten när jag kom hem från jobbet. Tomas hade damsugit så de gick rätt snabbt. Sen gick jag och Hogge och handlade lite grejer till tjejmiddagen. När vi kom hem var han lite hängig så jag tog tempen. FEBER!!!!! Åkte in till jouren vid 21 när Tomas kommit hem. Satt till 23.15. Läkaren kom fram till urinvägsinfektion. Hemma vid 23.30. Somnade vid 0.30 och upp vid 5.30. Helt slut. Hade frilufsdag med skolan men vid 12.30 åkte jag hemåt och la mig och sov en stund med resten av familjen, Hogge var nu feberfri. SKönt. Grejade i ordning inför tjejmiddagen och vid 18 kom dom mina kära vänner. Tack för att ni finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har de åkt hemmåt och jag har diskat och städat undan. Hogge har feber igen. SUCK! Tomas ska åka in med honom i morgon igen och kolla CRP för de gjorde de inte igår. Hoppas vi slipper åka till Göteborg.

Nu måste jag komma i säng.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0