Vilken dag!

Gick upp vid 7 och gjorde oss i ordning och åkte till Göteborg. Hogge sov gott hela vägen. Väl framme blev vi väl omhändertagna och på en timma var vi färdiga med allt. Skönt och de såg så bra ut tyckte alla. Vi styrde bilen mot Allum och Telenor. Tomas telefon gick sönder för ett tag sen och nu var den fixad. Åkte sedan vidare till en golfaffär där Tomas shoppade en ny golfvagn. Nästa stopp blev IKEA och där shoppades en hylla till alla Hogges saker och lite annat smått och gott till hemmet. På vägen hem stannade vi till hos svärfar och hämtade påskris som han hade varit så snäll och plockat. När vi kom hem pyntade jag de:



 Vid 17 gick  Tomas och Hogge och la sig en stund och jag åkte fram på stan för att hämta Tomas födelsedagspresent och de shoppat ett par skor till mig:


 
och lite kuddar och duk till storarummet:







När jag kom hem möttes jag av en orolig Tomas. Hogge hade 39,6 i feber och de var bara att i ilfart åka till sjukhuset i Lidköping. Där tog de hand om oss direkt och tog massa prover. IDe visade inget tecken på infektion vilket känns så skönt. Troligtvis "bara" ett vrius. Nu har vi varit hemma en stund och Hogge sover gott:



Nu har jag precis duschat och packat grejer inför i morgon då jag ska gå och bada med förskoleklassen och sen gå ut i skogen. Så de blir en del packning.

Dags att kolla runt på lite andra bloggar.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Virren

GRTATTIS Tomas på födelsedagen!!!!

Hogge krya på dig!

Kramar från Vårgårda

2009-04-01 @ 08:49:49
Postat av: Mackan

Grattis Tomas! (och även Virre). Nära Tyskland nu. Då kan vi fira. Fuglesang i dagens blad.

2009-04-01 @ 08:56:06
Postat av: Sandra

Nä men lille stackare, hopaps han kryar på sig snart !!

Krya-på-dig-kram till Hogge

Grattis-kram till Tomas &

Kram Kram till dig ;)

2009-04-01 @ 22:22:43
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0