underbara blommor!

I dag har de varit full fart både på jobbet och här hemma. Började jobba vid 8 och gick ut i skogen med förskolan och åk 1. Efter lunch gick vi på musikkonsert med fritids. Slutade vid 16 och Hogges farfar var här när jag kom hem. Alltid lika mysigt med besök, Gav Hogge gröt och tog sen en dusch. Åt mat och precis när vi skulle åka till mitt jobb så kom min mamma på besök. Hon hade med sig en underbar bukett och Hogge blev så glad när han fick träffa mormor.


Tyvärr var vi tvungna att åka för jag skulle börja jobba vid 18 så vi skulle höras i morgon och ev ska hon och pappa komma hit på kvällsmat. Föreläsningen gick bra och nu har jag packat upp dagens väskor och packat en ny för imorgon. SKa snart lägga mig i sängen och kolla på Greys. Börjar 6.30 i morgon så jag måste försöka komma i säng vid 22.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: sandra

ååå vilka fina tulpaner...=) jag älskar allt som har med våren att göra... ser juh tyvärr ut som de ska bli snö imorrn...kan ju hoppas att de kommer bli sista snön så vi får sommar nu..=) ha de så fint kram

2009-03-26 @ 07:11:49
URL: http://sajaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0