Permis

Nu är jag och Hogge på ronald och vi har permis till kl. 20.00 ikväll. Vi kommer ha dags permis fram till på fredag då jennie kommer då får vi sova med han här på ronald. Sen sa läkaren att går allt bra så kommer vi få åka hem i nästa vecka någon gång. Skall bli skönt att komma hem och få sova i sin egna säng, har pajat en säng på sjukhuset ( träribban under sängen gick av).

Idag har jag och holger mest väntat på att vi skulle få gå ut på en promenad så efter att läkarna hade varit hos oss vid kl 14 så styrde vi vagnen mot härlandatjärn. Vi promenerade ner dit och satte oss i solen och myste. Nu skall jag ge hogge lite mat sen skall vi slappa fram tills mina föräldrar och jennie kommer ikväll.

Hoppas alla har det bra för vi mår toppen jag och hogge.

Kommentarer
Postat av: Faster/Syrran

Härligt att ni äntligen har fått permis på dagarna. Hoppas det var många goda kakor på Ronald när ni fikade och att Hogge fick smaka!!

Kramar från Faster/Syrran

2009-03-18 @ 16:11:32
Postat av: Sandra

Skönt att höra att ni mår bra där nere, skönt med dagspermiss och att ni förhoppningsvis snart får komma hem =)

Ha det gott !!

Kram

2009-03-18 @ 16:35:28
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: virren

Gött att höra att ni snart får komma hemmåt. Kram moster

2009-03-18 @ 17:24:44
Postat av: Maria

Hej på er!!

Vad roligt att höra att ni äntligen fått gå ut,vet ju nu hur det är att va inne på en sjukhus en längre tid.. Ida har kryat på sig dom här dagarna vi har fått va hemma. Vi kommer ner imorgon igen för behandling så då kommer vi att titta förbi och säga hej om ni är där. Kram från oss!!

2009-03-18 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0