Lite trött!

Nu är jag tillbaka på Ronalds. Lite trött kan man säga. Vid 22 i går så somnade Hogge och jag la mig ja med. Då kom sjuksyster och barnskötare in för en kontroll av Hogge och han skulle få mediciner. Som tur var vaknade inte Hogge och jag somnade vid 23. Sen smög de in varje timma för att kolla urinmängden. Vid 02 började Hogge att greja och höll på till 04. Då kom de in igen och gjorde kontroller och gav medicin. Hogge vaknade och kunde inte somna om förrän vid 05. Vid 06.30 var han hungrig och ville ha välling. Pigg som en mört.





Klockan stämmer inte på korten. Den går en timma före. Vid 8 gjorde han världens bajsbomb och bajsade ner hela sängen och sig. Precis då kom Tomas och vi hjälptes åt allihop. Eksemen på rumpen har blivit värre och ryggen är oförändrad, I dag får han börja komma upp i våran famn och de ska ta bort morfinet och halvera TPN(mat i dropp). Hans aptit är tillbaka och de närmsta dygnet får han dricka 500 ml välling.

Nu ska jag sova en stund och sen ta mig en dusch. I kväll bär de av hemåt för i morgon ska jag på utbildning med jobbet.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0