Heeeeeeeeeeeeeeeeemma!

Nu är vi hemma och det är så himla underbart!





Hogge är minst lika glad som vi.

Men dagen har varit lång och fullspeckad. Vi vaknade vid 6.30 och gjorde oss i ordning och åt frukost. Kl 8.00 var de dags för njurundersökning och sen gick vi tillbaka till Ronald. Vi packade ut allt i bilen och vid 9.30 gick Tomas med Hogge på ytterligare en undersökning. Jag städade ur vårt rum och mötte upp de andra vid 11 då de var dags för att lägga om förbanden runt stagen och ta bort CVK. Vid 13 var vi klara och fullpackade med alla intyg och papper samt allt material för en vecka framöver som behövs för att sköta om Hogge. Vi åt lunch och checkade ut från Ronald. När vi kom hem ställde vi bara in grejerna i hallen och tog en promenad i de underbart sköna men kalla vårvädret. Vi handlade mat för resten av veckan. Nu ligger jag och Hogge i sängen och han sover sen en stund tillbaka. Tomas är och tränar. Ska greja lite till innan jag ska kolla på Desperate. Sen blir de bums i säng för i morgon blir de många timmars jobb. Ska jobba från 8.00 till 16.00 och sen från 18.00 till 20.00. Vi ska ha Workshops för föräldrarna och vår handlar om Samverkan fritids och skola och lekens betydelse. Känner mig inte så väl förbered men hoppas de ska gå bra ändå.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkomna hem!!!

Kramar från Kalvhagen

2009-03-24 @ 21:42:32
Postat av: Hanna

Såå kul att se er hemma!! Förstår att det måste vara jätteskönt! Lycka till på jobbet i morgon Jennie =) Många många kramar till er.

2009-03-24 @ 22:56:46
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: sandra

åå va skönt att vara hemma igen.. allt går bra med hogge..? ta hand om varandra kram sandra

2009-03-24 @ 23:25:05
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: Virren

Längtar efter min favvokille.Hoppas vi kan busa snart!Kram moster Sköt om er alla tre!

2009-03-25 @ 20:43:09
Postat av: Sandra

Skönt att ni äntligen har fått komma hem, kan tänka mig att det är skönt ;)

Ha det gott allihopa !!

Kram

2009-03-26 @ 16:31:47
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0