Förenade!

Sen några timmar tillbaka är jag hos Tomas och Hogge. En underbar känsla att vara alla tre igen:



I kväll har vi ätit räkor och vitt vin. Mumsigt gott. Hogge sover gott  och jag och Tomas mumsar på hemmagjorda skorpor från Linda Olsson (tusen tack för ert sällskap i lördags och supergoa skorpor). Här är lite bilder som Tomas har haft svårt att lägga in:



HEJA FRÖLUNDA!



Jag och Tjabo i onsdags.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Lets dance.

kram kram på er alla och tack åter igen för allt ert stöd och gulliga kommentarer

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha...skrattade gött när jag läste att sängen gick sönder Tomas =) Skulle bytt säng med mej, min var ju super! Haha..

Såå kul att se bilder på er! Ni strålar ju lycka hela familjen! Inte undra på heller ....hem måndag!!!! Superkul hoppas att det blir så.

Blir ju inte nådigt avis på räkorna och vinet hörni!Kram till er alla!!!!

2009-03-20 @ 23:14:22
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0