Burr vilket väder!

Ska nu ge mig ut på en långpromenad och ute är sliskigt kallt och de kommer lite snöblandat i luften. Ska handla lite på vägen hem de sista inför i morgon då min familj kommer hit på lite fika. I em åker Tomas hem till Lidköping så jag får tillbringa hela em och kvällen på sjukhuset. Gäller att ladda med frisk luft och god mat. I kväll blir de andra chansen i melodifestivalen. Heja Scotts och piloterna.

Dags att pälsla på mig. Eftersom de är min tur att sova med älskade sonen i natt så hörs vi i morgon igen. Förresten så mår han toppen bra!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Skönt att höra att allt har gått så, bra ta hand om er! Kramis Jeanette

2009-03-07 @ 14:50:42
Postat av: Lena o Sverre :-)

Har läst lite i din blogg... va skönt att Holger mår bra nu!!! kram Lena o Sverre :-)

2009-03-08 @ 09:43:25
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Karin

Skönt å höra att Holger mår bra!

Ha det gött!

Kram Karin

2009-03-08 @ 11:07:09
URL: http://www.tolsgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0