Äntligen!

I dag har vi fått ta upp Hogge och haft honom i vårat knä. En helt underbar känsla efter 1 veckas väntan.






Är på rummet för att vila lite och packa. Åker hemåt i kväll efter kvällsmaten och är tillbaka vid 18 imorgon kväll. Tomas ska sova med Hogge inatt och jag tycker synd om honom i morgon då han kommer vara själv med Tjabo. Jag har varit supertrött idag men kunnat vila eftersom han har varit hos Hogge. Hoppas de går bra i morgon.

Nu ska jag slå igen mina ögon ett slag. De kommer vara tyst på bloggen fram tills i morgon kväll.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: virren

Jag ser att Holger gör tummen upp på kortet;).Bådar gott.Kram till er alla /virren

2009-03-02 @ 17:52:39
Postat av: Billan

Han är för go lille Hogge, alltid ett leende på läpparna trots allt han får utstå. Det samma gäller hans goa mamma ;-) Kram till er alla från Billan

2009-03-02 @ 18:31:10
Postat av: Sandra

Vad härligt att ni äntligen har fått hålla honom i famnen igen ;)

Han bara ler och ser glad ut, han är en riktigt kämpe lille Hogge !!

Hoppas utbildningen gick bra !!

Kram

2009-03-03 @ 16:55:03
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Rosa

Holger! Du är då den sötaste och duktigaste 1-åringen i hela världen! Veckans högtidsstund är att se Ditt och Dina föräldrars stålande ansikten nu efter allt det svåra som Ni har gått igenom!Hoppas att jag snart får träffa Dig. Jag är ju hundmormor hela dagarna så därför har jag ingen möjlighet att besöka Dig, tyvärr, tyvärr! Kramis Rosa

2009-03-03 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0