Underbara sol!

Vilket skönt väder.Har njutit av solens strålar varje sekund som jag har varit ute idag. Började inte jobba förrän 10.30 i morse så jag hann med 1 timmas promenad och en lång frukost i min ensamhet innan sonen och sambon vaknade. Sen tog vi oss alla tre en härlig cykeltur. Jag svängde av mot jobbet och de fortsatte till lekplatsen.

I kväll har vi tagit de lugnt sonen och jag. Tomas har tränat. Låg i sängen och kollade på Allsång från Lisseberg. Si så där tyckte jag. Men lite sommar stämmning fick man allt. Nu myser Hogge med Tomas i sängen och jag ska snart krypa ner jag med.

I morgon väntar en fullspeckad dag. Ska jobba mellan 08.30 och 16.15. Men på fm ska jag till doktorn och ev ta bort en liten utväxt som jag har på halsen som skaver när man har tröja. Sen på em ska jag ta fästingspruta. Jag ogillar verkligen att gå till doktorn och nu ska jag dit två gånger på samma dag. SUCK!

Kvällen i morgon tillbringas på Mellbyvallen och titt på Tomas som lirar boll.

Nä nu ska jag fixa lite inför morgon dagen och sen sova.

TJA!

Kommentarer
Postat av: Virren

Visst är det härligt väder.Ja njuter också ¤¤ sitter ute med datorn och jobbar lite inte helt fel att bokföra och fakturera på altan( ja ja det är ju en europapall än så länge)Kram Virren

2009-06-23 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0