Tempo!

I morse åkte vi till Hogges blivande förskolan och träffade berörd personal och rektor. Vi fick ett varmt bemötande och de känns mycket bra att lämna över vår son i deras omsorg till hösten. Åkte sen och jobbade och kom hem strax innan 18. Åt lite och stylade om mig och Hogge. Åkte sedan med farmor och farfar till Tomas match, Tusen tack för barnvakten förresten. Hogge röjde som vanligt i sandlådan, gungerna och på gräsmattan.

Nu sover han gott efter en dusch och välling. Själv ska jag vika tvätt och städa undan lite. Barnvakt i morgon igen för Tomas sak jobba em och kväll. Nä dags att greja..... har en förresten en hemlis att berätta men väntar några dagar...
några vet om de men inte så många....

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blev man ju inte så farligt nyfiken?! ;)

Eller så kanske man har tur och redan vet om det?! =)

2009-06-08 @ 22:26:48
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nu blev man ju inte så farligt nyfiken?! ;)

Eller så kanske man har tur och redan vet om det?! =)

2009-06-08 @ 22:27:10
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Maria

Det kan nog bara vara det ena eller det andra...

2009-06-09 @ 07:31:00
Postat av: Maria

Hej på er alla!! Vad kul å höra att Hogge börjat ta lite steg. Här hos oss är allt bara fint. Jag gjorde min sista dag på jobbet i fredags. Puh nu börjar det närma sig förlossning.. Å hur nyfiken blev man inte på din hemlis? Ha de nu så bra så hörs vi snart igen. Kramisar från oss ute i Halltorp

2009-06-09 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0