Svårt att beskriva med ord!

Tog tåget i torsdags morse med gamla och nya kollegor samt vår chef, Fick var sin fika påse på vägen som innehöll många mumsiga saker. Vi anlände Götet fram på förmiddagen och lämnade in väskorna på hotellet och drog sen vidare med spårvagn till Majorna. Där gjorde vi ett studie besök på en skola med inrikting Bild och Form. Fick med oss många nya ideer och tankar men framför allt insåg vi hur bra vi har de hos oss.
Promenerade sedan vidare genom vackra Göteborg och vår destination var Sjömagasinet och där intogs en fantastisk lunch bestående av salladsbuffe, nybakt bröd, fyfångad rödspätta och kaffe med kaka. Mätta och belåtna tog vi spårisen till Hotellet. Där checkades de in och sen hade vi konference fram till 17.

Klänningen åkte på och de högklackade skorna. Nu var de dags för Romeo och Julia på Operan samt en lättare måltid (som visade sig vara min favorätt över allt annat - löjrom med tillbehör). Denna opera var så fantastisk och jag njöt av varje sekund. När Peter Johansson sjöng You raise me up så längtade jag mycke efter min älskade Tomas och vår son. Kvällen gick mot sitt slut och vi sa god natt.
I dag har vi avnjutit en god frukost och sen lunch buffe samt hunnit med att planera upp höstens verksamhet i stora drag. Tomas och Hogge mötte mig vid tåget och Hogge blev så glad när han såg mig och Tomas med. Kvällen har varit så underbar. Finner inte ord för den just nu..........

Kram på er alla där ute och njut av varje sekund de gör jag!

Kommentarer
Postat av: Virren

Visst är han underbar Peter Johansson.jag lyssnat på honom en hel del.Han ska göra Queen låtar i Götete i höst. Ses nästa helg menyn för helgen kommer i veckan..:)

2009-06-06 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0