skön tisdag

Jobbat som vanligt idag förrutom att skolan var stängd så de var fritids hela dagen. Efter jobbet vilade jag en stund med Hogge och Tomas. Sen gav jag mig ut i löparspåret i 1 timma och njöt av lugnet och ensamheten. Hämtade resten av familjen och shoppade middagsmat för i kväll och i morgon.

Nu sitter jag här nöjd och belåten efter en smarrig skaldjurssoppa och vitlöksbröd. I kylskåpet står snickerskakan som jag bakade för en stund sedan som jag ska ta med till jobbet i morgon. Duschen lockar nu och sen blir de att kolla in DH. Hinner nog bara med sista halvtimman. Måste fixa lite inför resan till Götet som går av stapeln på torsdag.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0