Så vacker!

När jag kom hem fråm jobbet så plockade Tomas fram ringarna men först lurade han mig och sa att de inte var klara för i morgon. Han är en liten luris men jag gillar de. Man får sig ofta ett gott skratt och de förlänger ju livet säjs de.

Så här vacker är den:



En svensktillvervkad ring av märket Schalin i 18 k vitguld. Så fort jag såg den så blev jag kär i den precis som med Tomas!

Datumet för förlovningen är 5 juni för de va då som han ställde frågan. Vi hade lite svårt att välja datum först men sen upptäckte vi ju att man är ju alltid ledig den 6 juni och då kan man ju med fira rejält den5 juni varje år eller kanske resa bort.

Ska nu fixa lite inför morgon dagen. Jobb hela dagen sen blir de fotvård och shopping på stan.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den ser jättefin ut, vill med ha vitt guld, någon gång i framtiden ;)

2009-06-10 @ 22:07:03
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Jenny & Henke

Ett stort Grattis till er båda!!!

2009-06-10 @ 23:34:22
Postat av: Linda

Grattis!! Huuuur fina ringar som helst!!!



Smart val av dag.. Perfekt ju!



Kram L

2009-06-11 @ 09:12:33
URL: http://valkommenlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0