Härliga dagar och kvällar!

Sitter i köket och njuter. Har haft två helt underbara dagar. I går åkte vi ut till Hogges farmor och farfar vid 10. Hade hunnit med och handla till jobbet innan oxå. Skönt att göra de tidigt för då är de inte så mycke folk och inte så varmt. Lämnade Hogge i deras trygga hem och styrde kosan hemåt. Tomas åkte på fotboll och jag tillbringade hela em på Villa badet. Läste tidning, solade, badade och käkade lunch. Timmarn där gav mig enormt mycke energi.

Vid 18 kom pernilla och hämtade oss och vi åkte på 2x25 års kalas. Vilken rolig fest. Först gick vi tipspromenad och fick fördrink i solskenet. Sen bjöds de på smarrig pasta sallad och lekar. Sen kaffe och mumsig kaka och mer lekar. Vinet smakade gott och vid 01.00 cyklade vi hemåt fyllda med skratt och roliga minnen. Tusen tack Frida och Sandra för en underbart rolig kväll. Välorganiserad och trevliga människor.

Vaknade upp vid 10 och kände mig rätt ok. Cyklade till Ica och köpte tidning och solskyddsfaktor. Tänkte tillbringa några timmar i solen. Men efter 30 minuter i stekande sol så intog vi sängen och sov till 13.30. Längtan efter vår älskade son var nu enorm så vi åkte ut till Majåker och tog med oss lite Mc donalds mat till lunch. Smakade gott i skuggan under parasollen. Sedan bjöds de på kaffe och bakelse. När vi kom hem packade vi upp och sen slappa vi lite. Värmen var olidlig så jag tog med sonen till Villabadet och där avnjöt vi några timmar i kvällssolen. Mycket skönt.

Nu sover han gått sen en timma tillbaka och jag och Tomas har precis ätit grillat. Nu ska jag kolla runt lite på bloggar sen blir de natti natti och laddning för ny jobb vecka. 5 dagar kvar sen 4 veckors semester, JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0