Härlig helg!

Helgen har varit så härlig fylld med skratt, god mat och trevlig sällskap. I går när vi kom fram till Vårgårda som fikade vi och sen tog vi en promenad. Först till en stor hundutställning och sen till Barnens hus. Regnet öste ner så vi gick hemmåt och de bjöds på en god middag och vin. Sen slog vi oss ner i soffan allihop och tittade på sommarkrysset och film. Framåt 21 bjöds de på en härlig kakbuffe och kaffe. Vid 23 somnade vi gott och vaknade av att fåglarna kvittrade utanför fönstret. Efter dusch och packning stog en härlig frukost buffe uppdukad och vi njöt att bli upp passade.
Här är ett kort på Hogge, Virre och Louise när de klädde ut sig:



Tusen tack för en toppen helg.

I dag när vi kom hem så gick vi och vilade alla tre och slog upp ögonen igen vid 13. Lunch intogs och vi njöt av solen hela em i trädgården. Hogge badade och vi solade:



Vid 15.30 åkte vi och veckohandlade. Sen åkte jag och tränade och grabbarna slappade i sängen och kollade på tv. När jag kom hem bakade Tomas cheese cake till sig själv och till mig som jag ska ta med till en fest som jag ska på i morgon kväll. Vi är ett gäng kollegor som ska träffas och ha knytis och fira att sommaren här är. Några av oss ska inte jobba ihop nästa år så de blir som en liten avskedfest för de gamla arbetslaget. Till hösten blir vi ju två arbetslag eftersom vi utökar verksamheten.

Nu är vi mätta och belåtna hela familjen. Tomas har grillat grillspett och jag gjorde en smarrig sallad till detta. Hogge sover gott och jag ska packa upp sakerna från lilla resan och sen blir de att packa inför morgon dagen. Jobbar till 18 så de blir direkt på fest.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till förlovningen! Mimmi sa att Johan hade läst något om en hemlighet på bloggen så jag var ju tvungen att kika in! Jättefin ring!

2009-06-14 @ 22:33:36
Postat av: marcus

snygg pool

2009-06-14 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0