Fullt ös!

Pustar ut efter en fullspeckad dag. När jag kom hem efter jobbet sov lilleman och jag kröp ner brevid, Tomas åkte på match. Vi vaknade till en kvart senare och tog en promenad för att ta ut pengar och shoppa lite dricka och frukt tills i morgon. När vi kom hem lagade jag mat och sen städade jag lägenheten. Hogge hängde me och nu går han. JIPPI!!!!! Över 10 steg i följd idag. Är så glad och han me, han bara lös av lycka. Nu pustar jag ut vid köksbordet efter strykning och packning och dusch. Har fixat naglarna och nu väntar fötterna.

Natti natti hörs på fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

En storgrattiskram till den nye sprintern...

Maria

2009-06-04 @ 07:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0