Fixat och donat

När jag kom hem efter jobb och fotvård så vilade jag en stund sen åkte Tomas på träning och jag och lillkillen tog en promenad. Vi shoppade lite ingredienser och fixade lite varma mackor. När Tomis kom hem satte jag igång och storstädade lägenheten och nu pustar jag ut efter en lång dusch. I morgon är de skolavslutning på jobbet och på fm ska vi lira fotboll mot 6:orna. Hur skoj som helst.

Skolavslutning är vid 16 och sen blir de fika med kollegorna. Min mor och far är barnvakt till Hogge och funkar de bra så drar jag nog vidare till Harrys på kvällen. Om jag nu får med mig några brudar eller grabbar från jobbet. De är ju bal för studenterna och jag tycker de är så kul att spana in alla vackra klänningar och uppsättningar. Några väninnor ska även ut och äta så ev ansluter jag till dom. Men allt hänger på att de funkar med Hogge hemma.

Dags att packa inför morgon dagen.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Virren

Hoppas du haft en trevlig kväll.Hjärtligt välkommna i morgon. Kaffe och nybakade bullar vid 15.00 tiden då.Kör lugnt!

2009-06-12 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0