En em på stranden!

I dag tog jag som sagt ut lite komptimmar och slutade redan vid 11. Tog en runda på stan och handlade div saker bla en ursnygg blåvit randig tröja med 3/4 är. Perfekt att ha på kvällen efter en dag i solen. Efter lunch åkte vi ut till "lilla svalnäs" och badade och solade och fikade hela em:


 
När vi kom hem åt vi kvällsmat och sen åkte Tomas på firma fest. Jag och sonen packade upp och han tog sig ytterligare ett bad för att få bort all sand. Sen somnade han gott för 30 minuter sen. Jag ska nu ta mig en dusch och sen blir de ansiktsmask och slappning i soffan. Laddar inför morgondagens 25 års kalas. Ska bli riktigt kul med fest. Hogge ska bo hos farmor och farmar redan från lunch i morgon tills söndag em. Så himla snällt. Tur att man har så många när och kära som kan ställa upp. Nä dags att fixa och dona.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0