Vackert!

Har haft en lugn dag idag. Fram till 14 har vi varit hemma och packat och myst ute på altan. Fick börjat läsa min bok dessutom. Brukar läsa 1 per år och oftast på semestern. Vid 15 begav jag mig på bröllop. Jag och en kompis åkte och tittade på en gemensam väns bröllop och de var så himla vackert, Vi fick båda två insperation till våra egna. Hennes är dock bestämt till nästa år mitt vet jag inte än. Men man är ju en bit på väg........Nu ska jag packa de sista sen blir de bums i säng och titt på tv innan de är dags att sova och ladda för 4 dagars semester tripp till Sommarvik i Årjäng. Där väntar ett gäng kompisar och deras familjer. Ska bli kul med lite camping liv och bara njuta av att vara ledig.

Hörs om några dagar

Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Hej tjejen! hoppas ni får det mysigt i stugan,är avis på er,jag vill ha semester nuu men ubbe jobbar tills på fredag! då ska vi ut och äta.

Vi hörs om ett tag,Kramar Sara

2009-07-05 @ 23:00:08
Postat av: jessica

Det var bara sååå gulligt av dej att komma och dela vår dag med oss!!! Vilket minne för livet vi fått... Ni har något fantastsikt att se fram emot! :-) Stort tack Jennie!!! Kram /Brudparet Tidblom

2009-07-10 @ 00:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0