Tveksam

I morse ställde jag klockan på 07.00 och strax efter 8 begav jag mig till Blodcentralen och lämnade blod för första gången i mitt liv och som de känndes i fm så var de nog sista oxå. Var helt snurrig i flera timmar och känner mig fortfarande inte bra. Men efter en god lunch återfann sig energin lite granna så jag och sambon städade lägenheten medans sonen sov gott. Sen blev de en stunds lek ute innan vi gick fram på stan och shoppade lite. Hann med en sväng på ICA oxå och fixade tilltugg till morgondagens tjejfest. Ska bli toppen kul. Vinet ligger nu på kylning och ska snart ta mig ann att stryka klänningen. Annars blir kvällen lugn och skön och mycke mys med sonen. I morgon kommer min syster hit och ska bo hos oss tills på onsdag. Roligt för vi träffas inte så ofta. Nä nu ska jag få lite sol innan de dags för lite fixande.

TJA!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt att det känns bättre. Vi ses i morgon!!! :)

2009-07-20 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0