Shopping!

I dag beslöt vi oss för att ta en tur till SKövde och lite shopping. Blev dock inget för min del men Tjabo och Tomis fick en del saker inhandlat. Vi åt en mumsig fika på ett mysigt cafe och kaffet var så gott. Tyvärr så ramlade Holger och slog sig rejält. Han blödde mängder ur munnen och mådde inte bra, Men efter lite tröstande och titt så kunde vi konstatera att alla tänder satt som de skulle men han fick en rejäl fläskläpp. Inte lätt att stå på benen när man nyss lärt sig gå. Nu har fläskläppen lagt sig lite. Har varit i kontakt med tandläkaren och försäkringsbolaget för att registrera skadan. Ska åka in med honom om ca två veckor och kolla så att tänderna mår bra.

Kvällen har hitills trillbringats i spåret och jag har gått nästan 5 km och och shoppade lite mat och ett linne och en t-shirt till mig. Tomas lagade till kyckling med dragon och feta ost och jag och sonen tog en lång och varm dusch. Nu myser de två i sängen och jag ska slå mig ner vid matsals bordet och sätta in kort i album. En perfekt grej att göra när vädret är ruggigt och tvn visar tråkiga program. Kan förresten varmt rekomendera filmen Johan Falk som vi var på igår kväll. Riktigt läsklig men super bra.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0