Paket på posten

I morse styrde vi bilen mot svalnäs och sol och bad. Blev kvar i några timmar men sen kom molnen och då åkte vi hem igen. Hogge tog sig dock ett dopp. Vi värmde oss med kaffe och bulle. När vi kom hem somnade Hogge gott och vi mumsade på lunch. När Hogge vaknade fick han Lasagnette från igår och Tomas gick ut för att hämta posten. I brevlådan låg ett grönt paket till Hogge. Den innehöll en jättefin bok, ett kort och två dammtrasor. Paketet var från Hogges faddrar (min syster och svåger) Tusen tack till er. En rolig överraskning:



Nu blir de lek och bus i trädgården hela em.I kväll ska Tomas på fest och jag och Hogge pogge ska vara hemma och mysa. Nästa tisdag är de dags för mig att gå på fest.

Kram


Kommentarer
Postat av: sara

Hej tjejen,det ska bli så kul nästa tisdag! jag har köpt en ny klänning oxå. Kram på dig

2009-07-14 @ 22:20:59
Postat av: Virren

Kul med rolig post:)Laddar för semester nu sista dagarn... Kul med fest på tisdag.Kram Virren

2009-07-15 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0