Härliga semester!

I går kom vi hem från våran lilla tripp. En härlig tripp fylld med många fina semester minnen och en del regn men oxå sol.







Tomas införskaffade sig en liten leksak oxå - ett radiostyrt flygplan.



Hogge fick ett nytt regnställ att ha på dagis. Ett grönt fint från Didrickson.

Lite bad blev de oxå ett med regnkläder:



och ett med badkläder:



I dag är de stora tvättar dagen. Tomas jobbar och jag och tjabo är här hemma och slappar. Var framme på stan en sväng i förmiddags och då råkade vi träffa på Hogges kusiner med mamma och Hogges farmor. Tillsammans intogs de en god fika på favo cafet. Nu sover Hogge gott och  jag ska passa på att fixa lite.

I em blir de träning och sen kvällsmat tillsammans med mormor som sedan ska ta hand om sonen medans jag och Tomas ska gå ut en sväng och ta en glas vin och sen kolla på bio. Mysigt när de är så här tråkigt väder. Jag lider dock inte. Har fått min dos av värme och sol för de här året. Men så klart några solskensdagar till kan väl inte skada. Nä nu är de dags att käka lunch.

Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Och vilken härlig inställning du har till vädret. På så sätt blir semestern lyckad oavsett!



Kram!

2009-07-09 @ 14:00:08
Postat av: Virren

Låter som ni har haft det bra!

Sköt om er vi hörs.Kram Virren

2009-07-09 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0