Fredags mys!

I morse vaknade Hogge som vanligt pigg som en mört vid 07.00. Vi åt en god frukost och sen åkte Tomas och sonen till hans jobb en sväng. Jag gjorde mig i ordning och lyssnade på Scotts nya skiva. Riktigt bra. Åkte sedan fram till Body shop och fyllde på förråden av ansiktsvård. Tur de för om 1 vecka så stänger affären för ombyggnad i nästan 3 veckor. Sen blev de lite kompletterings handling inför helgen. Tog sen en smarrigt god fika på stan och njöt av att ha semester. Utanför fönstret vräkte regnet ner men vi hade de mysigt på cafet. Åt lite lunch och sen tog vi oss en skön tupplur i höstvädret. Efter lite mellanmål så cyklade vi till cykelaffären för att pumpa våra cyklar. Jag åkte vidare till motionsspåret och gick 5 km Tomas åkte hemåt igen. Han kockade lite god indisk gryta medans jag och sonen lekte.
Vår älskade son gillar just nu två saker väldigt mycke. Jag har lyckats att fånga de på bild:



Äpple och att vara med och plocka i och ur diskmaskinen.

I morgon hoppas vi på en solskens dag. Tomas har träningsdag hela dagen och kvällen med fotbollen så jag har tänkt att jag och sonen ska tillbringa dagen på Svalnäs och sen hemma i soffan och kolla på Sommar krysset. Vi får väl se vad vädergudarna hittar på...

Dags att kolla runt lite på nätet innan soffan lockar mer...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0