1 vecka kvar!

Om en vecka sitter man nog här med ångest att börja jobba igen, men inte nu för jag har ju 1 vecka kvar att njuta av. I dag har vi tillbringat dagen hos svärmor och svärfar. Härliga timmar i solen och mumsigt god mat. Hogge har bara gått runt och grejat. Han är en riktig skrotis. När vi kom hem så slocknade Hogge direkt och jag kröp ner brevid. Tomas åkte iväg och lirade golf. När vi vaknade åt vi lite sen gick vi ut i trädgården och lekte. Nu ligger han i sängen och myser med sin pappa och jag har nyss städat av golv och toa och kök. Tänkte göra de i morgon men fick lite energi efter maten förrut så de vara bara att köra på. Men nu ska jag ta mig en skön dusch och sen lägga mig och läsa.

Kram i kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0