Packat och lite pirrigt!

Nu har vi packat klart inför resan till Drottningsilvias sjukhus. Vi ska bara vara borta över dagen men de är mycke som ska med ändå. Längtar inte tills den dagen då vi ska åka dit för Hogges operation. Men han måste ju bli opererad så de är bara att bita ihop. Nog om de.

I dag har vi tillbringat dagen på idrottens hus och final spel i LOFA. Lifs dam och herrlag gick bägge till final men tyvärr så förlorade damerna men herrarna tog en överlägsen seger. LIFs rules.

I kväll fick vi besök av min vän Sara med familj och hon klippte Tomas så snyggt.

Nu ska jag lägga mig och sova för vi ska upp kl 04.30 i morgon och sen är de ju fullt upp hela dagen. '
Kl. 07.45 ska han skrivas in på barnfusiologen och få nål i armen och "matas" med vatten för att njurarna ska öka sin kapacitet. Sen ska han undersökas med en speciell kamera som ser hur bra de jobbar. Kl. 13.00 sövs han ner och röntgas och undersöks inför operation. I mellan dessa undersökningar ska vi försöka hålla honom vid gott humör trots att han inte får äta något efter kl 08.00. De känns som de tuffaste och nersövningen så klart. Jag gillar ju inte heller när de sätter i nålen. SIst satte de den i huvudet för att de hittade ingen bra i armen.

Dags att sova

Natti natti

Kommentarer
Postat av: hanna +wilma

Hoppas att allt går bra i morgon för er! Vi tänker på er och hoppas att allt går smärtfritt, ni är snart hemma igen! Efter så lång tid hemma antar jag att det måste vara extra jobbigt att komma in i sjukhusbubblan igen. Många kramar fam Nordal

2009-01-06 @ 23:16:03
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: hanna + alice

å...börjar bli nyfiken på hur det gick i dag. Här har fökylningen börjat avta...mest hosta kvar. Planeringen för 1års dagen pågår för fullt!

Kram.

2009-01-07 @ 19:31:42
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0