Idag har de grejats!

I dag har vi fått gjort massor. På fm flydde jag och Hogge fältet medans Tomas satte upp två hängare en i hallen och en i sovrummet. Samt två tavellister i köket för kokböcker. Vi tog en tur ner till framnäs centrum för lite shopping. Där träffade vi Hogges farmor. Väl hemma igen åt vi lunch och på em åkte vi hem till Hogges faster med familj. Vi fikade och slappade.

Jag och sonen tog en promenad hem och när vi kom hem hade Tomas plockat bort alla adventsljusstakar och stjärnor samt satt upp andra lampor. Vi saknar dock några men de får bli nästa månads inköp. Sen satte vi igång med alla lådor i Hogges rum.

INNAN


EFTER



Fyra av lådorna som syns på den här bilden ska med ner till Göteborg på onsdag och resten är en del som ska till mormor, farmor och moster.

Efter några korvar med bröd fick vi ny energi och Tomas åkte med ett helt lass till Värmeverket. Hogge tog sig ett bad och somnade sedan gott intil Tomas i sängen. Vi får väl tillägga att de är inte dynamit harry på bilden utan sonen:

 

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner under täcket hos vår goe pojk.

Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0