Feberfri!

Jippi i morse var Hogge feberfri och vi åkte på babycafe med Frida och MIra. Sen gick vi till Ingo´s cafe och åt en smarrig lunch buffe. Barnen lekte och hade de jättekul efter maten. Nu har de åkt hem och jag och Hogge är hemma och gör inget speciellt. FIck brev från Göteborg i dag och Hogge ska skrivas in den 20 feb kl 10. Nervöst och pirrigt känns de i kroppen just nu.

I går hände något riktigt läskigt. Jag var i sovrummet för att bädda rena lakan. Tomas kom in med Hogge och vi satte oss i sängen så att han kunde gå imellan oss. Sen fortsatte jag och trä på påslakan och Tomas skulle lägga in kläder i garderoben. Vi glömde bägge av Hogge som var i sängen och vips kröp han iväg och ramlade ner från sängen. Han landade på axeln och sen huvudet. Jag blev så himla rädd och tänkte att nu så blev han rejält skadad. Men vi kunde inget se och efter en stund var han som vanligt igen. Tomas ringde sjukvårsupplysningen och de sa att barn tål ett sådant fall för de är så mjuka i kroppen. Men man blir ju nervös att de kan bli någon inre blödning och så. Hade svårt att somna igår och kollade på en film till 24 i natt. Nog om de.....

Nu ska jag gå lägga sonen för han börjar bli lite trött.

kram på er och ta väl hand om er och nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0