Stabilt och mysigt!

Läget är stabilt och allt går enligt planerna. Så gott! Idag fick jag sovmorgon och Tomas gick upp till Hogge vid 8. Då var han redan vaken och låg och lekte. Helgen är de så lugnt och skönt både på sjukhuset och på Ronald. Läkarna är ju lediga och många barn är på helgpermission. I em får vi besök av Holgers faddrar, min syster med sambo. Ska bli så kul att träffa dom. De ska vara hos oss i kväll och kolla på Melodifestivalen. Om allt går vägen ska vi sitta hos Hogge allihopa men de hänger på att inte någon mer patient kommer in i rummet för just nu är vi själva men i natt låg de en liten 2 månaders baby i samma rum.

Nu ska jag laga lunch. Här kommer en liten bild på familjen:



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild. Ha en mysig kväll alla 5.

2009-02-28 @ 12:29:58
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en mysig kväll ;)

Kram

2009-02-28 @ 13:28:55
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jo dom hittade en till hallen som dom beställde så nu är dom igång =)

Skallebanken börjar ge med sig, två tabletter och lite vila nu så ska nog vintarmen börja suga ;)

Ha det så kul ikväll !!

Hälsa alla !!

2009-02-28 @ 17:07:36
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: sandra

Hejsan.. vilket fint kort hoppas ni får en trevlig kväll..=) kram Sandra Tea

2009-02-28 @ 18:44:42
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: Rosa

Kära söta Holger, så himla glad jag blir över att Du mår så bra! Du är allt ett litet lyckopiller, Du! Dina föräldrar är inte så oävna de heller!!!

Så snart som Du får ge Dig iväg i bil måste Du komma hem till mig och "fika"! Ett sätt att få träffa alla underbara bex-barnen nu då jag inte arbetar på DSBUS längre, så har jag infört "fika-paus" hos mig!!! Många kramar och pussar Din Rosa

2009-02-28 @ 19:02:22
Postat av: Linda

Va mysigt ni verkar ha de ja :-)

Ha en bra Lördagkväll ihop mä systra o man!

Kram L

2009-02-28 @ 19:33:10
URL: http://valkommenlinda.blogspot.com
Postat av: Jenny & Ida (,Linus) Ulfvengren

Vad skönt för er alla att det gått så bra, Och grattis Hogge i efterskott!!



Var köpte ni den gröna grodan, den var supersöt?



Linus är så "stolt" att det finns bilder på hans gåstol på nätet, han trodde att det bara fanns en sådan



Ha det bra nere i Götet!!



Jenny & Ida

2009-02-28 @ 20:45:56
Postat av: Till Jenny med familj

Kul att ni har hittat hit till vår blogg. Grodan tillhör en serie från Brio. Så den finns nog att köpa på ställen där de säljer brio. De tillhör oxå 3 tåg och lite mojäng som man kan dra tågen med.

2009-02-28 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0