Oväntat besök!

I fm skulle jag och Hogge ta en promenix med en kompis men de blev inställt. Tråkigt. Vad ska vi hitta på nu tänkte jag då?? Hogge somnade och jag tog mig en kopp kaffe. Då ringde syrran Maria och ville komma på besök och de var uppskattat från både mig och sonen. Tråkigt att bara vara hemma och inte träffa några men vi vågar ju inte pga infektionsrisken,

Efter besöket pälsade vi på oss och gick en sväng till Rydens och inhandlade moccasiner (ursäkta stavningen) De blev 2 par ett par svarta spöket laban och ett par blåa med grävskopor.

Nu har vi ätit lunch och om en stund ska vi gå till BVC och på 1-års kontroll. Spännande.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänka sig 1 års kontroll, snacka om att tiden går fort... ses ikväll

2009-02-19 @ 12:02:41
Postat av: Frida

Tänka sig 1 års kontroll, snacka om att tiden går fort... ses ikväll

2009-02-19 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0