Operation!

Nu är vår älskade son nersövd och just nu sätter de nog i nålar och cvk. I går kväll hade han svårt att komma till ro och ville bara busa hela tiden:



Men vid 21 fick han välling och sen somnade han gott. Vid 01.30 började han buffla och prata och vi bytte blöja och gav han välling, Sen sov vi gott tills klockan ringde vid 6. Då var de dags för tvätt nr 2 med descutan och vid 7 gick vi till avdelningen.

Så här fin var han efter tvätten:



Han fick emla på fötter och ben så att narkospersonalen kunde sätta nålar utan att de skulle göra ont. Sen tog vi temp och Hogge fick förebyggande smärtlindring. Vi tog på han sjukhuskläder och åkte upp till operation:



Många tårar rullar ner för min kind och de kommer komma mer under dagen. Har ätit lite frukost och ska lägga mig och vila en stund, De är så skönt att operationen blir av. Alla prover var toppen bra och lungröntgen visade inget annorlunda.

Nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med Hogges lejon och känna doften av han från hans kudde.

Älskade son vi älskar dig så mycke och hoppas du mår bra.

Tack alla ni som tänker på oss och lille killen. Vi känner ert stöd.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tänker på er! Hoppas att allt kommer att gå bra. Kram Jeanette

2009-02-23 @ 12:12:15
Postat av: Mimmi Svensson

Vill sända er en tanke och att jag håller mina tummar för att allt ska gå vägen.

Kram

2009-02-23 @ 13:11:06
Postat av: Matsson

Vi tänker på er.

2009-02-23 @ 13:37:36
Postat av: Veronica Axelsson

Jag hoppas att OP är klar vid det här laget och att allt gått över förväntan. Jag förstår att det måste kännas fruktansvärt att lämna honom ifrån sig och väntan måste kännas som en evighet.

Många Kramar

2009-02-23 @ 14:30:53
URL: http://veronicaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänker på er alla, hoppas det har gått bra för Hogge idag !!

Styrke kramar till er alla

2009-02-23 @ 16:26:21
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0