Förkyld

Nu är de min tur att bli förkyld. Vaknade i morse och var så fruktansvärt trött och hängig. Under dagen har jag blivit snuvig och fått ont i halsen. Har ingen feber än vad jag vet. Har inte kollat. Hogge är pigg som en mört så vi åkte till Tomas jobb och käkade lunch med honom och sen vidare hem till Johan och Frans där vi träffade resten i föräldragruppen. Nu ligger jag i soffan och kollar på Top model och Hogge sover gott efter all lek med de andra barnen.

Skulle tränat med Frida i kväll men får hoppa de och kurera mig med kycklingsoppa istället och mys med sambo och son.

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej svejs. inget roligt att vara förkyld... kan du maila kortet på Mira och holger de när dom sitter hos er. Mira har den prikiga tröjan. krya på er... kram

2009-02-04 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0