Tuff start på veckan!

Började dagen med ett bad på badhuset med 14 förskolebarn. De gick fin fint. Men när vi kom tillbaka till skolan så fick vi beskedet att en elevs syskon hade avlidit efter en tids sjukdom. Jag blev helt matt i kroppen och tappade all ork och ville helst bara åka till dagis och hämta hem Hogge och krama honom och pussa på honom. Efter ett tag kom dock orken tillbaka. Efter jobbet tog jag mig en promenix. När jag kom hem kockade jag ihop chili corn carne och sallad och ris. Blev mycket gott. Efter de har dusch och urinprovstagning upptagit min tid. Ska till skjukhuset i morgon med Hogges urin och den ska skickas på odling för att se hur hans kiss "mår" när han är frisk.´

Nä dags att fixa kaffe till sambon som lägger Hogge och dags för mig att vika och hänga tvätt innan soffan lockar och Ullareds titt.

Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0